dimecres, 19 de setembre del 2012

Pautes per a escriure un conte en col·laboració. Curs 2013-14

Document corresponent a la coordinació de l'institut de Vacarisses amb les escoles Pau Casals, Font de l'Orpina i escola de Rellinars


Al llarg dels darrers cursos a la coordinació de Primària-Secundària de la zona s’ha tractat la competència comunicativa lingüística, concretant-la en la comprensió lectora i l’expressió escrita. En relació a la comprensió lectora es va exposar la formació rebuda, adreçada a mestres de CM i CS, del Taller de lectura en una sessió de coordinació i el mateix formador va fer una sessió adreçada al professorat de l’institut.
Al mateix temps s’han compartit les diverses metodologies d’aquesta competència de cada un dels centres i es van tractar els criteris d’avaluació de l’expressió escrita.
Per aquest curs 2013-14 es va plantejar realitzar una activitat col·laborativa amb els nois i noies dels quatre centres que permetés treballar la competència comunicativa lingüística i audiovisual de forma cooperativa. Amb aquesta activitat es vol aportar un espai més per afavorir la motivació per a escriure als alumnes i al mateix temps reforçar els vincles dels nois i noies dels quatre centres. L’activitat constarà de crear contes col·laboratius i enriquir-los amb elements audiovisuals i/o il·lustratius.

Com a suport es van presentar els següents documents: 
Inventem un conte


Eines per a la planificació. Estrella