Curs 2012-13
Pla de treball:
. Coordinació d’activitat conjuntes: compartir activitats per nadal, carnestoltes, organitzar patis conjunts, etc...
. El pas de l’escola bressol al parvulari. Traspàs d’informació dels alumnes, compartir criteris d’acollida i d’adaptació, visita a l’escola...
. L'organització del temps, com respectar més el ritme d’aprenentatge de l'infant i gaudir més de l’aprenentatge.
. Compartir normes i criteris en l’organització i en l’ús dels espais exteriors: el pati.
Pla de treball:
. Coordinació d’activitat conjuntes: compartir activitats per nadal, carnestoltes, organitzar patis conjunts, etc...
. El pas de l’escola bressol al parvulari. Traspàs d’informació dels alumnes, compartir criteris d’acollida i d’adaptació, visita a l’escola...
. L'organització del temps, com respectar més el ritme d’aprenentatge de l'infant i gaudir més de l’aprenentatge.
. Compartir normes i criteris en l’organització i en l’ús dels espais exteriors: el pati.