Documents presentats a la coordinació de les escoles Germans Amat, Roc Alabern, Ponent, El Vallès i l'institut Les Aimerigues. Curs 2013-14
S'han presentat aquests dos recursos referents al treball de l'atenció i la concentració amb l'alumnat:
S'han presentat aquests dos recursos referents al treball de l'atenció i la concentració amb l'alumnat:
Enllaç al material: http://www.slideshare.net/allaura2
- Relaxació a l’aula. Aquest web és un petit tast del Programa TREVA. Tots els exercicis formen part del llibre Relajación en el aula. Recursos para la Educación Emocional, de l'editoral Wolters Kluwer, del Doctor en Psicopedagogia, Luis López González.
- Relaxació a l’aula. Aquest web és un petit tast del Programa TREVA. Tots els exercicis formen part del llibre Relajación en el aula. Recursos para la Educación Emocional, de l'editoral Wolters Kluwer, del Doctor en Psicopedagogia, Luis López González.
- El Programa TREVA
(Tècniques de Relaxació Vivencial Aplicades a l’Aula): aplicacions,
eficàcia i accions formatives. Escrit presentat en el 2n Congrés sobre
l’estrès en els professionals docents. Col. de Doctors i Llicenciats. Barcelona (19 i 20 març del 2010) Luis López González
- RELAXACIÓ A LES AULES Disseny
i avaluació del Programa TREVA (Tècniques de Relaxació Vivencial
Aplicades a l’Aula). LUIS LÓPEZ GONZÁLEZ. IES MEDITERRÀNIA DE
CASTELLDEFELS. Materials del Baix Llobregat,13. 2007 (43-47)
- EL PROGRAMA TREVA (TÉCNICAS DE RELAJACIÓN VIVENCIAL APLICADAS AL AULA): APLICACIONES, EFICACIA Y ACCIONES FORMATIVAS Luís López González. Doctor en Psicopedagogía. Resumen: Estudio comparativo de dos intervenciones del Programa TREVA
Educació emocional a l'Escola Joan Torredemer
Als nens i nenes una de l'escola Joan Torredemer les activitats que més recorden son les activitats d'educació emocional, en aquestes sessions es treballen els massatges, la relaxació, la meditació, les respiracions senzilles pels nens, etc. Eines que donen recursos per treballar el nostre món interior i entrar en contacte amb el silenci i la quietud. |